понеділок, 13 травня 2013 р.

Моя майбутня професія



Вихователь
Вихователь – це звучить прекрасно
В цьому слові вкладено усе
Для дітей ти вчитель і наставник
Що усе прекрасне їм несе.
У тобі поєднано багато
Ти артист, і мати, й педагог
Основне, що ти повинен знати –
Це любити всіх малих діток.
Віддавати їм частинку серця
Душі їхні повнити теплом
Якщо можеш ти зробити все це
Отже, ти хороший педагог.
Розкажи для них чарівну казку
Научи любити рідний край
Всю любов свою і ніжну ласку
До останку дітям віддавай!
Навіть ненароком ти несмієш
Ображати душі малюків.
Вір у себе, і тодізумієш
Слід добра лишити на Землі.
Професія у сучасності

Постійне спілкування з дитям - найважливіша службова функція вихователя. На безліч питань вихователь повинен зуміти дати відповідь з врахуванням віку. Від того, як правильно і наскільки швидко вихователь знайде підхід до кожної дитини, зуміє організувати життя дітей в умовах  до шкільної установи, залежить, чи будуть діти спокійними, ласкавими, і товариськими або ж вони виростуть неспокійними, настороженими, замкнутими.

Турбота життя дитини у дошкільній установах, дотримання режиму - прийняття їжі, сон, загартовування, прогулянки, фізичні вправи - входять в основний обов'язок вихователя. Дітей навчають зав'язувати шнурки, користуватися ложкою, виделкою, носовою хустинкою, співати, танцювати, правильно говорити, малювати, дружити і так далі. Протенайголовніше в роботі виховател я об у житті малюка не було розбитих носів і колін, а також переламаних рук і ніг.

Що необхідно для того, щоб стати гарним вихователем? 

Вихователь повинен багато знати і уміти. Перед ним стоїть непростезавдання - навчитидитинусприймати і розуміти все прекрасне у світі: природу, музику, поезію. Вихователь повинен умітишити, майструвати, грати і співати з дітьми. Виховательзавждимає бути цікавий для своїхдітей. Хочаби воднійгалузівін повинен володітиякимисьособливимиданими, наприклад: бути відмінним спортсменом або хорошим співаком. Такожйому треба дужебагаточитати. Вінмаєзнатися на дитячійхудожнійлітературі.

Вихователь не лишеорганізовує роботу дитячогоколективу в цілому, але особистівзаєминидітейміж собою. Зовнішністьвихователявідіграє неостанню роль у вихованнідітей. Вонидужелюблять, якщовиховательпривабливий, охайноодягнений і зачесаний, життєрадісний і веселий, маєпочуттягумору.

Приємнийзовнішнійвигляд, м'яка манера звертанняприваблюють не лишедітей, але і на батьківсправляютьгарневраження.

Перед вихователемстоїтьнелегкезавдання - будучи дорослоюлюдиною, яка розвиває і навчаєдітей, розуміти і відчувати дитячий світ, поєднувати в собістрогість і доброту, пошану до маленькоїлюдини і вимогливість. Аджедітитакірізні! Одним подобаєтьсяжити по правилах, за допомогоюяких вони відчуваютьприналежність до світудорослих, іншим же, навпаки, хочетьсяробити те, що не можна, - так вони відстоюють свою особистість. Тому вихователямпотрібнітерпіння і гнучкістьмислення, щобіндивідуально й точно застосовуватизнанняпедагогіки та психології.

Головний метод у навчанні, розвитку і вихованнідітей - цегра. Мудрівихователі малозабороняють і багатограють. Аджедітиживуть у грі, на власномудосвідіпереконуюсь, як неприємно, коли ображаютьслабкого, і як радісноотриматидопомогу, коли тиїїпотребуєш. Вони вчатьсяповажати себе і інших, "витягуючиріпку" або "рятуючисьвідвовка". Майстерністьвихователяполягає в тому, щовінзнає, коли несміливудитину треба підтримати, "призначившиїївовком", а агресивну - навчитиспівчуттю "зробившикозеням".

Помітивши у дитиніздібності, вихователь повинен не лише підтримати паростки майбутніх починань, але й переконати батьків в необхідності розвивати дитину. Тут йому не обійтися без спостережливості, гарноїпам'яті і тактовності.

Немає коментарів:

Дописати коментар